נופש בסרי לנקה ובמלדיביים

מלדיביים לכל כיס כי יש גם ממחירם זולים

מלדיביים לכל כיס כי יש גם ממחירם זוליםלפני כמה שנים, היינו צופים. בהצעה מעניינת ממשרדי חבילות נופש במלדיביים הכל כלול הנסיעות אם, כל הקיץ, הסניפים לא היו להעביר תיירים ליעדים ביוון ובטורקיה (לעתים לא סדיר, ראיתי גם תרשימים לספרד, קרואטיה או טנריף), ובכן, גיליתי עם האמטיזציה כי, ביישן, מטוס צ’רטר נראה… ! מומוסה, קניה זה נכון, זה היה רק האמנה ולרגל השנה החדשה, אבל זה היה כנראה מטוס החכירה הראשון מרומניה ליעד אקזוטי, זה כאשר השכנים ההונגרים שלנו, אוקראינים, ואם אני לא טועה, אפילו בולגרים יש הרבה סניפים לאסיה ו אפריקה. מה.
מאוחר יותר גיליתי שהיה זה רעיון לארגן את פיליפינים השכר לרגל השנה החדשה ליעד אקזוטי, ומספר סוכנויות נסיעות גדולות הצטרפו לרעיון. . זה מה שקורה לפעמים נראה כי הרעיון היה מוצלח, ולכן הרעיון חזר והוכפל. המחנה במאוריציוס, ומייד לאחר מכן, עדיין המשיך לעשות ארבעה ליבות מהסניפים של מומבסה. אז הייתי סקרן למדי אם והיכן. הסניפים 2015 ואחרי הכל, גיליתי-היעד שנבחר עבור, הוא האיים המלדיביים. האמנה תהיה מרוץ ישיר עם תדלוק קצר בדובאי יהיה מופעל על ידי הזבוב לטוס בדובאי, אחיו הצעיר של האמירויות. תקופת הנסיעה היא 26 בדצמבר, 2014-2 בינואר, 2015, אבל אתה יכול למצוא כאן מידע נוסף.

כשדיברו עם האנשים  על האיים המלדיביים, זכרתי את הטיול שלי לאיים המלדיביים לפני מספר שנים. הייתי אז באיים המלדיביים, באתי מסרי לנקה. למעשה, המטרה העיקרית של הטיול היתה לגלות את סרי לנקה, את אי הברקת, אבל, בגלל שאני עדיין הייתי באזור, אמרתי לרוץ דרך האיים המלדיביים, כי אתה לא יודע אם הייתי שם. בכנות, לא היו לי יותר מדי ציפיות, ציפיתי להשתעמם ולגלות מה כבר ראיתי דרך תאילנד ו זנזיבר, אבל בגדלים קטנים. אבל הmaldivele הסתרת אותי ברגע שיצאתי מחוץ לשדה התעופה הגברי (שדה תעופה מצחיק מאוד)… שני צעדים מן השער לגן העדן מברכים אותי על מים של ירוק סוריאליסטי. בקושי הייתי מנותקת מהמזח שבו נלקחה הסירה לזכר (שדה התעופה לא היה על האטול-הבירה, אבל על אטול ממוקם כ 500 מטר, אולי קצת יותר), כי המים כישף אותי. ולמרות שביליתי בערך חמישה ימים באיים המלדיביים, הכישוף של המים הכחולים הירוקים או הזרחבים נשארו.