נופש בסרי לנקה ובמלדיביים

על סרי לנקה

על סרי לנקהעם סיום העשור שלושה המלחמה הארוכה סרי לנקה רואה התפרצות פתאומית בפיתוח תשתיות ו- a של העולה החדשה סרי לנקה.
היום שלאחר המלחמה בסרי לנקה רואה התפתחות תשתית התפשטות מהירה ורחבה בתוך אזורים כפריים ועירוניים כפי שמעולם לא ראיתם בארץ בעבר.
התוכנית לפיתוח הכביש בכל רחבי האי היא במרכז המאמץ הזה.
קישוריות משופרת מופעל על-ידי פיתוח הכביש, כבישים טיול לסרי לנקה כפריים במיוחד, יוצר מחזירה כלכלי וחברתי משמעותי. שיהיה בעל השפעה טרנספורמטיבי על חייהם של אנשים ברחבי הארץ. הסיום של הרשת המהיר (מתחיל עם כביש דרום, כביש מהיר קטונאייקה כביש טבעת קולומבו) יביא עלות-חיסכון משמעותי אשר להגביר את התחרותיות של המשק.

התוכנית ייצור האריך עכשיו. הכוח 91% ממשקי הבית של המדינה. זה מביא להטבות מפליגות, בעיקר לנוכח משקי בית עניים ופגיעה (לא פחות דרך הסביבה משופרת ללימודים של הילדים). השלמתו של תחנת הכוח הרבה מושהית של פחם סייעה למנוע הפסקת חשמל או הזדקקות כדי טיול בסרי לנקה לשכור אסדות יקר מאוד לדור תרמי.

השיקום של רשת הרכבת, מחיפה, בשילוב עם פיתוח הכביש, להגדיל את הניידות ולעזור להכיל עלויות הובלה אשר דטרמיננטה חשוב של התחרותיות של כלכלה.

פיתוח נמל ונמל תעופה גם יוצר הפוטנציאל של סרי לנקה להיות מפתח תחבורה, תיירות/תחבורה למרכז אסיה. השלמתו של הנמל והרחבת מודיעין קולומבו טיול בסרי לנקה תגדיל את היכולת לנצל את מיקום אסטרטגי של המדינה על המסלולים העיקריים שילוח בינלאומי.