נופש בסרי לנקה ובמלדיביים

בתי מלון הכי טובים במלדביים

בתי מלון הכי טובים במלדבייםכמו שאמרתי, כאשר הגענו לאננטרה דיגו, האנשים על מלונות באיים המלדיבים החוף לא ממש הבינו מה היינו עושים, אז הם חשבו שאנחנו יודעים איזה עיתונאים, או אלוהים יודע מה, אז הם הציעו לנו סיור באתר. וכך הצלחתי לראות את. וילות המים המפורסמות , אהבתי יותר וילות עם בריכה פרטית אמבטיה חיצונית בנוי על החול, מצאתי את זה הרבה יותר מעניין חושני, אבל אני חושב שזה לגמרי מחוץ לאווירה רגילה להרגיש את המים תחת הווילה שלך. ברור, המים באזור וילות המים הוא שקט מאוד, זה בדרך כלל באזור היטב של גלים עם מים רדודים למדי, אבל חייב להיות משהו לקפוץ ישר מהמיטה ב-:) מים.

הרעיון של וילות מים נלקח מבניינים דרום-מזרח מלונות באיים המלדיבים אסיה המסורתיים שנבנו על כלונסאות בכפרים הסמוכים לים ובעיקר בנהרות הגדולים. בעונה הגשומה, הנהרות הגדולים מתנפחות ויוצאים מהמיטה, כך שהפתרון הגאוני שנמצא בדרום-מזרח אסיה עובד במשך מאות שנים… הבית על קביים, בעונה היבשה, שמתי משהו בקומת הקרקע, בגשמים, קומת הקרקע מוצף, אבל לתושבים לא אכפת, גר למעלה ויוצא מבית הסירה. אני לא יודע מי לקח את הרעיון ראשון, בין אם זה היה מלדיבים או קלדוניה החדשה, אבל הרעיון נלקח ונתפס… . ואני בטוח שזו חוויה בלתי נשכחת

ברור שבאתרי הנופש יש גם מסעדות בתי קפה משובחות. עם האורחים מאסיה ומאירופה, כמעט בכל אתר נופש יש להציע מנות משני המטבחים-כך שתוכלו לאכול ולעמעם סכום, ופיצה, ללא בעיות. ורוב הזמן תראו את האסיאתים במסעדה האירופאית והאירופאים במסעדה האסייתית… עבור רבים המסע הוא גם הזדמנות לתגליות קולינריות.

אולי מעטים מכם יודעים, אבל הרפובליקה של האיים המלדיביים היא רפובליקה אסלאמית, עם חוקים הדומים לסעודיה. אלכוהול אסור בכל הטריטוריה של מלטה, למעט, ניחשת, הנופש-אטול שבו זה בלתי אפשרי לא למצוא איזה סוג של אלכוהול או קוקטייל יעברו דרך המוח (גם, לא הכל, אני לא חושב שראיתי את ). אבל אם אתם יוצאים לטיול למאלה, בבירת המלטזי, ואתם מתחשק לשתות בירה, חכו עד שתחזרו לאתר הנופש או שתוכלו להתקרר עם בירה אסלאמית, בלי אלכוהול, אבל בדילוגים משולבים, רוב הזמן עם מיץ פירות.