נופש בסרי לנקה ובמלדיביים

טיפים לסרי לנקה

טיפים לסרי לנקהלאחר שביקרנו את מערות דמבולה, פנינו לכיוון הבירה העתיקה, או Pollonaruwa סרי Lankai. אמנם לא שימשה הבירה אלא שתי מאות, מן המאה ה-11 למאה ה-13, פולונרובה, מתחם אנגקור בקמבודיה, מזוהה עם תקופה משגשגת של המדינה. הרבה פסלים, מבנים וחפצי אמנות כי הם ראו היום על-ידי תיירים תאריכים מהתקופה ההיא.
אני אבקש אולי כמוני, מה גרם לך להעביר את טיול מאורגן לסרי לנקה הבירה, אם הדברים היו כל כך טוב. כאמור במאמר מבוא על סרי לנקה, היא לא רק מבחינה גיאוגרפית, אלא גם מבחינה פוליטית, שוכנת על הגבול בין דרום מזרח אסיה והודו. במאה ה-13, סרי לנקה פלשו שכירי החרב בדרום הודו מי שהעתיק את בירתו של פולונרובה, הג’ונגל היה נטוש.
ניתן לרכוש כרטיסים עבור פולונרובה בתוך המוזיאון, איפה טיסות לסרי לנקה שווה להעיף מבט. כי אתה תבין יותר טוב כיצד לנהל את חייהם במקום הזה.
במרכז העיר, שנקרא מרובע או מלבנים הוא המקום הכי קדוש של פולונרובה כולו. הקירות מעוטרים אריות, lotusi, כל מיני ערכים אסורות, “נשמר” על ידי נחש טיול מאורגן לסרי לנקה קוברה, nagaraja (בקמבודיה היה פשוט יותר, נאגה).
אז ביקרתי באחד Lankatilaka המונומנטים היותר ביזאריים שפגשת אי פעם. הם להתקשר הביתה, אך למעשה הם אבל כמה קירות של 15-16 מטרים, בתוך אשר עומד פסל של כמעט מעכת הבודהא מסיבית בעלת ללא כיפה.
גל המינזר הוא חבילה של ארבעה פסלים של בודהא, החצוב הגרניט של אמנים לא מוכרים, כמה מן עבודות האמנות היפה ביותר של סרי לנקה.
האזור סביב פולונרובה, מחולק הפארקים הלאומיים Minneriya ו- Kaudulla, מציעה אטרקציה שונה מקדשים, פסלים של הבודהא. . זה אחד האזורים טיול מאורגן לסרי לנקה הטובים ביותר שבו אתה יכול להקסים בסביבתם הטבעית להיות הפילים את סרי Lankai, המשיכה זמין במיוחד לקראת סוף העונה היבשה. שני פארקים מחוברים באמצעות מה שמכונה “פרוזדור של “, אשר החיות ניתן להשתמש כדי לעבור מפארק ביד השניה.

בערב אנחנו שוהים ליד האגם במלון Amaya דמבולה, נווה מדבר של ירק ושלווה על חופי אגם עמיה.