נופש בסרי לנקה ובמלדיביים

כיף ובילויים במלדיבים

כיף ובילויים במלדיביםמה שציינתי: זה שקט מאוד. דממה שיכולה לנוח. ולהיות לחוצה יותר מאיתנו כן, אנו מתרגלים ספורט מים, אבל סביב אתרי הנופש רק אלה ללא מנוע וללא רעש זיהום, אז אתה מחכה גלישה או צלילה. עד כמה שאני יודע, אתה יכול גם לוותר על מלדיבים חיות מוטוריות, אבל אתה נלקח למקום אחר, כדי לא להפריע לאחרים.

הלכתי לראות כמה וילות מים מפורסמות… הם חוויה לרדת ישירות מהמיטה אל תוך המים המומצו מתחתיך. אבל אפילו את הוילות על האטול לא להיזרק, להיפך… אלה שראיתי היו בריכות פרטיות רק בשבילך או באמבטיה חוצות (בכל מקרה, אפילו את השירותים היה בחוץ, אבל במרחק בטוח;).

עזבתי את האיים המלדיביים עם הרעיון כי עם זאת, האיים, הם אכן כמה נווה מדבר של גן עדן – רגוע, שלווה, עם כמה פרחים וצבע מדהים של מים, עם שירות ללא דופי ורבים, הרבה חיוכים… זה בלתי אפשרי לא לחזור הביתה עם תחושה מצויינת.

האיים המלדיביים הם איים קוראלימיים (מכוסים בחול קוראליאר) האיי סיישל הם וולקניים, אשר במימי המים יש אלמוגים רבים. לשניהם יש חופים חוליים בקוראליאר (לבן, רך). באיי סיישל יש גם חופים חוליים מוזהבים.
המים מרהיבים יותר באיים המלדיביים מכיוון שהחלק התחתון הוא מחול הקוראלינר הלבן ומשקף את האור באופן אחר. אבל המים קטנים, ולא גבישי מאוד הוא בסדר לגלן, אבל לא לשחות כמו העולם. בסיישל יש לך מים כאלה ליד החוף, אבל אתה יכול להסיר את עצמך הגבישי מים עמוקים כדי לשחות כראוי.
החי הימי הוא מספיק ומרהיב בשניהם אך באיים המלדיביים כדי לגשת לאזור האלמוגים הטוב ביותר שחפת כדי לקחת את הסירה לטיול שנירקול לצאת מחוץ לשונית-האי.
סיישל היא יעד מושלם: חוף, עיר, מוזיאונים, מסעדות, שווקים ברחוב עם לפחות 3 איים שווה לחקור בנפרד (מאהה, פראסלין, La Digue). השכיר את המכונית. ובוא לבקר מה שאתה רוצה
מלדיבים פירושו 1 אי = 1 אתר נופש עם כל מה שהוא מניח “שבי”.
IMHO, שניהם לבקר אבל סיישל רק מושך אותי בחזרה.
אתה יכול לגלות היכן הוא המיקום של התמונה כי יש את ההערה “וילה על כדור הארץ… ? אתה מתכוון על החול