נופש בסרי לנקה ובמלדיביים

נופש באי מלדיביים

נופש באי מלדיבייםצ’ארלס דרווין היה הראשון להציע את התיאוריה של אטולים יכול להתפתח גידול זה בנה מסביב לקצוות של שיא געשי המשוקע. האיים המלדיביים היא חלק של רכס הרים געשי המשוקע שמשתרע מגבלה נוספת ליד הודו טוב מדרום לקו המשווה. במשך מאות אלפי שנים, אלמוגים הצטברות כיורים בחזרה לתוך האוקיינוס. אלמוג הם מושבה חיים של פוליפים, וליצורים מחושים זעירים ניזונים מפלנקטון. פוליפים אלו במעים שלדי גיר אשר לבנות כמו צבירת סלע, פוליפים חדשים מייחסים  לעצמם בשכבות רצופים. לכן רק את השכבה החיצונית של אלמוג הוא חי.
כניסתו באיים המלדיביים
רוב המבקרים באיים המלדיביים לנסוע דרך האוויר. עם ההגעה לנמל התעופה הבינלאומי מייל, המבקרים לקבל ויזת תייר חודש ללא תשלום. כל המבקרים המגיעים מאזור תאילנד קדחת צהובה שורץ דורשים אישור של חיסון. (הערה: It הוא לא חוקי עבור מבקרים להכניס שום סמים, אלכוהול, פורנוגרפיה, חזיר, נשק, חיות מסוכנות).
מחירי הנופש הם בדולרים, למרות כל הטפסים העיקריים של מטבע, כרטיסי אשראי מתקבלים.
אטרקציות ראשי
אנשים מאוד ידידותי ומכניס אורחים; מזג אוויר אידיאלי לעגל כל השנה, למעט התקופות שני המונסונים מנוסים ביוני, יולי, נובמבר ודצמבר כאשר ir מקבל קצת ספוג; קל – הולך אורח חיים פשוט; הצלולים בלגונות תכלת; חופים השילגיה של אלמוג חולות; ביופי עוצר נשימה מתחת למים עם אלמוגים צבעוניים, בעלי חיים ימיים אקזוטיים; השילוב של כל אלה ועוד הופך באיים המלדיביים יעד ייחודי עבור תיירים.
BEACH RESORT האיים
אתר נופש הוא עולם משל עצמו. זה אי העצמי-הכלולים עם מים צלולים בצבע טורקיז רדודים, אשר בתורו מוקף שונית אלמוגים רוחשת חיים ימיים. רוב החדרים ממוקמים כמה מטרים מחוף הים בצל עצי קוקוס גבוהים. כמה resorts לנוחה ונעימה גם יש.
לכל מלון יש מלא – מאובזר צלילה הספר PADI או אחרים מדריכים מוסמכים ברמה בינלאומית. ספורט מים כגון גלישת רוח, שייט קטמרן, סקי מים, בננה רכיבה זמינים באופן נרחב. הארכיפלג ובו פתוח בלב ים סוער אווירה מייצרת מספיק הגלים לאתגר את מלדיבים רגעי האושר של כל גולש שרופים.
לא משנה איזה אתר הנופש היית בבית, יש לך גישה טלפון בינלאומיים ושירותי פקסימיליה, גם במתקני האינטרנט כמה resorts. כמה מאתרי הנופש ברמה גבוהה מציעים מתקני האמנה הבינלאומית.
לא לפספס, הוא טיול יום שלם לאיים שונים בה ברביקיו צהריים מוגשת בדרך כלל בגוון של עצי קוקוס ממש ליד החוף. מהנה לא פחות הוא טיול שנירקול בשוניות הסמוכות איפה רב-דגים צבעוניים הם בשפע. . זה לא הסוף! מסע דיג בלילה יהיה זיכרון בלתי נשכח.