נופש בסרי לנקה ובמלדיביים

מקדש השן של קנדי

מקדש השן של קנדיבשעות אחר הצהריים ביליתי בקאנדי, פולים צפוף, אשר סיפק לנו תאוות הקניות. . התחלתי לאבד מרכז תרבות ואמנות והייתי הסופי אפוקליפטי והגאונות טיולים לסרי לנקה של אבנים יקרות, המוזיאון פנינה ולאחר מכן אינספור החנויות עם תכשיטים. אף פעם לא ראיתי כל כך הרבה ריכוז של חנויות תכשיטים בכיכר מטר כאשר הייתי באיי בהאמה, אשר מצאתי להיות חינם חובה ענקית.

עד כה אתר התיירות העיקרי של העיר הוא דתי ובית המקדש של השן, אשר הוא ביתם בית מקדש בודהיסט, שריד שנקרא “בודהה השן.” הנזירים של בית המקדש עשה כל מיני טקס יומי עבור הגרוטאה הזאת. עד שנת 1988 פיל בשם רג’א ללבוש השריד הקדוש במהלך חבילות נופש לסרי לנקה החגיגות מתקיימות במהלך Esala Perahera, 10 ימים. לאחר מותו של הפיל, הוא עומד במקום של כבוד במתחם.

שמו של בית המקדש הוא למעשה כמו לאוטיסטים Maligawa כמעט כל מקדשים בודהיסטיים, פסלונים רבים של בודהה, בציורים צבעוניים על הקירות לספר את סיפורו של בודהה, אשר נראה נשמרו מן האש של ההודי נסיכה, מוסתר בתוך השיער. לאורך זמן, השן הועבר למקדשים השונים של האי כדי להגן עליה מפני מלחמות, אך במאה ה-16 נשאר ב- קאנדי, היכן לכבודו טיולים לסרי לנקהנבנה מקדש זה, בדיוק ליד הארמון המלכותי. אבטחה מוגברת סביב בית המקדש, אשר אני להדגים שאין בית מקדש בודהיסט פשוטה-הוא המקדש הבודהיסטי כי בתי האוצר היקר ביותר של סרי לנקה. הריח של יסמין ומקלות הקיפו אותנו בכל מקום, התופים נשמעים בחצר.

ביליתי הערב במלון טופז, קאנדי, ובמשך זמן שהשתתפתי ערב עם מוסיקה מסורתית וריקודים של סרי לנקה.