נופש בסרי לנקה ובמלדיביים

אטרקציות בסרי לנקה

אטרקציות בסרי לנקהבמערות יש עקבות של התרבות מאז 7 מאות שנים לפני הספירה, אך ציורים ופסלים מן המאה ה-1 לפני הספירה. שלא כמו מקדשים בודהיסטיים אחרים, הם לא היו נטוש, אבל מסודר, שופץ באופן קבוע. במאה ה-20, אונסק ו פיתח תוכנית של שיקום של המקדשים, כאשר נוספה  ומערכת תאורה, ההרכב כולו הוא חלק של אתר מורשת עולמית של אונסק ו מאז שנת 1991. המנזר כאן הוא עדיין מתפקד והוא המבנה העתיק ביותר דתי בסרי לנקה.

בכל המערות יש מרכיב מרכזי לתת ייחודיות. מערת אטרקציות בסרי לנקה המלך המקודש מיוצג על ידי בגובה 14 מטרים פסל של בודהה. מערת המלכים הגדולים כוללת מעל 16 פסלי בודהה עומד, 40 פסלי בודהה יושב לעמוד. נאמן על פרופיל שלהם הצעות ולא את פסלי האלים Saman וישנו, אלא גם של מלכים מקומיים, Vattagamani אתי לביא, מלכים מאלה Nissanka, אשר נותן את השם של המערה. טיול לסרי לנקה דרך המערה התקרה מטפטף מעיין שנאמר יש כוחות ריפוי. ציורים טמפרה על קירות מהמאה ה-18 והוא בסצינות מהאפוסים בחייו של בודהה. כי המעודכנת ביותר בזיכרון אני מקדשים קמבודיה, אני לא יכול לעזור אבל לערוך השוואות בין השניים. המקדשים כאן אבל בעליל קטן יחסית, עם ארכיטקטורה נחות במידה רבה לאלה בקמבודיה, לא רק יש לא ננטשו אבל היו כל הזמן משופץ ומתוחזק. המערה השלישית נקרא המנזר הגדול החדש, מלבד העובדה כי הקירות והתקרה מכוסים ציורים, הציג ו 50 פסלים של בודהה.

הפרטים המלאים של המערות האלה, ציורים, פסלים, אפילו את שמותיהם, לאשר כי האנשים כאן האמין שתי ישויות העיקריים: המלכים ואלים שלהם.

במידה מסוימת אני נזכר מערת מעוצבים נסיכים טיול לסרי לנקה של תפילה על ידי הנזירים, באזור ההררי, עלה עלינו או לשכנים. כי אתה יכול לקבל מושג של המערות, ישנם הרבה יותר גדול, הם צריכים לנהל עד 50 מטר אורך, מעוצבים בפאר מאוד, עם ציורים או פסלים.